پازیریکا
خانه / پارچه مبلی / عمده فروشی پارچه مبلی در کرج | توزیع کننده جدیدترین پارچه های مبلی در کشور

عمده فروشی پارچه مبلی در کرج | توزیع کننده جدیدترین پارچه های مبلی در کشور

فروشگاه عمده فروشی پارچه مبلی در کرج مانند دیگر شهرها فروشگاه های بزرگی از مبلمان دایر شده است که میتوان برای خرید پارچه مبلی مناسب به آنجا رجوع کرد.در بسیاری از مغازه های تولید کننده مبلمان استفاده از یک پارچه با کیفیت مناسب،اصل بسیار مهمی است و به آن اهمیت کیژه ای می دهند.از طرفی در تمام نقاط مانند شهر کرج فروشگاه فروشگاه های زیادی وجود دارند که میتوانید پارچه های با کیفیتی را در انواع طرح ها و رنگهای مناسب برای خریداران با سلیقه متفاوت را پیدا کنید.این پارچه های مبلی علاوه بر زیبایی باید بسیار مقاوم باشند و قابلیت شستشو نیز داشته باشند تا عمر مفید آن ها همواره بالاتر برود.

عمده فروشی پارچه مبلی در کرج | توزیع کننده جدیدترین پارچه های مبلی در کشور

قیمت خرید پارچه مبلی در کرج

قیمت خرید پارچه مبلی در کرجخوشبختانه مراکز زیادی در تمام سطح شهر در زمینه فروش پارچه مبلی کتان فعال هستند که همه آنها متناسب با تمام سلیقه ها پارچه های متفاوتی را ارائه میکنند.علاوه بر نمایندگی های فروش،تولید کنندگان مبل که دارای دفاتر و نمایشگاه های فروش هستند نیز کاتالوگ پارچه های ایرانی و خارجی را به مشتریان عرضه می کنند  و به راحتی میتوانید علاوه بر انتخاب پارچه،مدل مبلمان را نیز متناسب با سلیقه خود سفارش دهید.برای اطلاع دقیق  از لیست قیمت عمده پارچه مبلی در کرج باید با نمایندگی ها تماس بگیرید.

انواع مدل های پارچه مبلی

انواع مدل های پارچه مبلیپارچه کتان معمولا بافت شل تری دارد و خیلی راحت تر و ظریف تر روی مبل قرار میگیرد.به خصوص اگر میخواهید کاور رومبلی انتخاب کنید این جنس از پارچه میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.اما از آنجایی که این نوع پارچه خیلی محکم بافته نمی شود،نخ های آن کمی حساس تری خواهند بود و در نتیجه مراقبت بیشتری نیاز خواهند داشت.پارچه مخمل بافت محکم تر و سفت تری دارد زیرا فقط به صورت افقی بافته نمی شود‌بافت پارچه مخمل نرم و مرتب است و موجب می شود این نوع پارچه دوام و استحکام بیشتری داشته باشد.یکی از فواید پارچه مبلی مخملی این است که وقتی به آن دست می زنید نرمی آن را به وضوح احساس خواهید کرد.میکروفایبر در برابر لکه مقاوم است و مناسب خانه هایی است که کودک یا حیوان خانگی دارند.این نوف پارچه مبلی بسیار بافت مستحکمی دارد که از ترکیب پلی استر و نایلون بافته شده اند.از آنجایی که استحکام این نوع پارچه مبلی به قدری زیاد است که چیزی به داخل بافت آن نفوذ نمیکند،تمیز کردن آن به راحتی انجام میگیرد.

عمده فروشی بهترین پارچه های مبلی در کرج

عمده فروشی بهترین پارچه های مبلی در کرجدر شهر کرج به علت نزدیک بودن به تهران همیشه مدرن ترین و زیباترین مدل ها زودتر از شهرستان های دیگر ارائه می شود و مردم به راحتی میتوانند همگام با مدهای روز خرید پارچه مبلی را انجام دهند و هیچ گانه از بابت قدیمی بودن پارچه ها نگرانی نداشته باشند.خوشبختانه مراکز زیادی در تمام سطح شهر در زمینه فروش پارچه های مبلی فعال هستند که همه آنها متناسب با تمام سلیقه ها و نیاز پارچه های متفاوتی را ارائه میکنند.علاوه بر نمایندگی های فروش هستند نیز کاتالوگ پارچه های ایرانی و خارجی را به مشتریان عرضه میکنند.و به راحتی میتوانند علاوه بر انتخاب پارچه،مدل مبلمان را نیز متناسب با سلیقه خود سفارش دهید.فروش عمده پارچه مبلی در کرج در کارخانه و بعضی سایتها صورت میگیرد.

سایت فروش پارچه مبلی باکیفیت

سایت فروش پارچه مبلی باکیفیت رنگ بندی پارچه مبلی مانند جنس پارچه مبلی مهم است. مثلا تیرگی و روشنی پارچه مبلی اهمیت دارد.پارچه های تیره تر کثیفی و آلودگی را دیرتر نشان میدهند.این در حالی است که پارچه های روشن تر به سرعت آلودگی را نمایان میکند.خرید اینترنتی  عمده پارچه مبلی ارزان قیمت در سایتها انجام میشود.مرکز فروش اینترنتی انواع پارچه مبل ارزان قیمت در تهران بازتر بزرگ مبل یافت آباد می باشد.

مرکز تولید و توزیع جدیدترین پارچه های مبلی

مرکز تولید و توزیع جدیدترین پارچه های مبلیشرکت آی یلدز تبریز در سال ۱۳۸۷ به منظور تولید و توزیع انواع پارچه مبلی و چرم مصنوعی از اصلی ترین فعالیت ها در این مجموعه می باشد تین محصولات در طیف بسیار کامل و وسیع از لحاظ رنگ،طرح و جنس ارائه می گردد.خدمات برتر در زمینه فروش محصولات مربوطه به مبلمان خانگی،اداری‌ با تجربه های  دیزاین داخلی و فنی مهندسی همگام با سایر شرکت های موفق در این زمینه اقدام به تاسیس شرکت و افتتاح شعبات فروش در ترکیه و ایران_تبریز گردید در این راستا شرکت با هدف افزایش رضایتمندی شرکت های تولیدی مبلمان خانگی و اداری و حفظ ارتقاء  کیفیت مطلوب و نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات نوین به مشتریان نموده.

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه مبلی بوگاتی | عرضه عمده انواع پارچه

 امروزه بسیاری از محصولات جایگزین وسیله های قدیمی شده اند. یکی از این محصولات انواع مبل است که بیشتر به جای پشتی های قدیمی استفاده می شود. مبل های تولیدی در کشور تنوع بسیار زیادی دارند و در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند. پارچه های استفاده شده در تولید مبل ها در کیفیت آن ها تاثیر به سزایی دارد. فروش پارچه مبلی در بیشتر فروشگاه های عرضه کننده انواع پارچه انجام می شود. در عرضه عمده انواع پارچه می توان بهترین پارچه های مبلی را خریداری کرد. خرید پارچه مبلی بوگاتی از بهترین نمونه های عرضه شده پارچه های مبلی در بازارهای فروش است. 

دیدگاهتان را بنویسید

آراد برندینگ